12 aug. 2024
Inovația nu este doar un cuvânt la modă în peisajul dinamic al panificației, patiseriei, cofetăriei și ciocolateriei. Găsirea unor produse și servicii noi și interesante este esențială pentru a captiva consumatorii și pentru a-și construi o nișă pe o piață competitivă.
Înțelegerea și adaptarea la tendințele emergente este esențială pentru a rămâne relevant. De aceea, la Taste Tomorrow urmărim mișcările care modelează industria noastră. Am aliniat cele mai importante 3 progrese pe care trebuie să le ai în vedere atunci când dezvolți noi produse, așa că hai să le explorăm!
Simplitate și oferte cărora consumatorii pur și simplu nu le pot rezista
Inteligența artificială revoluționează industria alimentară. Nu doar cu produse sofisticate, cum ar fi băutura Coca–Cola Y3000 cu aromă generată de AI și design de ambalaj, ci mai ales în ceea ce privește serviciile pentru clienți și procesarea din spatele casei. Există magazine alimentate cu AI, instrumente AI care ajută la predicția vânzărilor, soluții AI pentru preluarea comenzilor și aplicații bazate pe AI care ajută la creșterea vânzărilor. Toate aceste opțiuni fac viața mai ușoară pentru consumatori.
Să ne gândim la magazinul Aramark 24/7 Quick Eats din campusul unei universități canadiene. Studenții de acolo care au poftă de o gustare în timpul unei sesiuni de învățat la miezul nopții pot intra în magazin, să ia o prăjitură și să plece, fără să treacă pe la o casă de marcat sau să își deconteze cumpărăturile. Ar putea chiar să continue să-și citească cartea în acest timp. Magazinul inovator fără case de marcat nu necesită personal și oferă o imagine a viitorului comerțului cu amănuntul al produselor alimentare, în care confortul întâlnește inovația.
Numărul consumatorilor care doresc ca magazinele să fie mult mai automatizate este în creștere: de la 35 % în 2018 la 42 % dintre consumatori în prezent. Din fericire pentru ei, inteligența artificială revoluționează peisajele din domeniul serviciilor alimentare și al comerțului cu amănuntul, oferind un confort de neegalat și experiențe personalizate.
Multe puncte de vânzare de servicii alimentare experimentează cu tehnologia IA pentru a promova legături mai puternice între mărci și pentru a spori loialitatea clienților. Cea mai importantă armă pe care o au pentru a fermeca consumatorii sunt ofertele personalizate, gandește-te la meniuri exclusive sau pur și simplu o ofertă pentru o cafea și o gogoașă la momentul potrivit și în locul potrivit. Starbucks utilizează cu succes inteligența artificială pentru a crește frecvența vizitelor și sumele cheltuite în punctele sale de vânzare, mai ales prin intermediul unui program de recompense bine gândit. Milioane de noi membri se alătură în fiecare lună programului lanțului de cafenele pentru a obține oferte speciale și recompense, ceea ce face ca tehnologia să fie avantajoasă pentru toți.
Co-creațiile originale sunt modalitatea de a genera agitație cu un buget redus
Lansările neașteptate de produse co-brandate iau cu asalt industria. Colaborările pe care le-am fi considerat de neconceput cu doar câțiva ani în urmă sunt la modă acum. O colaborare între McDonald's și un brand de frumusețe? De ce nu, acum puteți cumpăra produse pentru o manichiură cu cartofi prăjiți și burger. Un produs lansat în glumă de marca de macarons Fauchon împreună cu Heinz Tomato Ketchup? Sigur, faceți cunoștință cu TomaCaron. Cu cât este mai scandalos, cu atât mai bine. Aceste colaborări dau o întorsătură nouă și interesantă produselor tradiționale și oferă consumatorilor o experiență unică și memorabilă.
Colecțiile adesea foarte limitate - au fost disponibile doar 57 de cutii de macarons cu ketchup de roșii - par să fi fost motivate de proverbul consacrat conform căruia nu există publicitate proastă, dar acest lucru ar subestima departamentele de marketing responsabile. Surprinderea sau șocarea consumatorilor este cel mai bun mod de a câștiga algoritmii aplicațiilor social media și de a ajunge la noi audiențe.
Dacă te asociezi cu un alt brand, înseamnă că ești văzut și de urmăritorii lui. Acest lucru face ca aceste colaborări nebunești să fie o modalitate inteligentă de a genera vâlvă cu un buget redus. Gândiți-vă la bomboanele de ciocolată de Ziua Îndrăgostiților infuzate cu broccoli pe care producătorul Tender-Stems le-a creat în parteneriat cu Chococo. Ideea este atât de ciudată și ieșită din comun, încât le-a adus chiar și o grămadă de presă gratuită, ceea ce nu este atât de ușor pentru un producător de broccoli.
Experiențele gustative îndrăznețe, multidimensionale sunt ÎN VIGOARE
Limitele ofertelor de panificație și patiserie sunt împinse tot mai departe în încercarea de a stimula simțurile consumatorilor. Amestecarea produselor clasice de panificație și patiserie în hibrizi de patiserie dulce - cronut, cruffin și brookie - a devenit ceva obișnuit. Acum, consumatorii se înghesuie să îmbrățișeze inovații și mai îndrăznețe - îmbinarea irezistibilă a hibrizilor dulci și sărați.
Adăugarea unui element sărat oferă complexitate și profunzime dulciurilor, numai dacă ne gândim la brioșe cu șuncă și sirop de arțar, scoicile taco pentru desert, focaccia cu ceapă caramelizată, pere și gorgonzola și twist-urile cu usturoi și miere fierbinte. Dohnut London care până acum producea doar gogoși dulci, oferă acum un dagel, o gogoașă sărată umplută cu cremă de brânză și arpagic, acoperită cu condimente Everything Bagel.
Lanțul de restaurante ocazionale Walk-On's merge și mai departe cu combinația burger-donut. Noul lor Beignet Cheeseburger Sliders asociază două beignets dulci cu chiftele de burger făcute manual, bacon și brânză topită. O combinație îndrăzneață de arome dulci și sărate care aduce un omagiu rădăcinilor brandului din Louisiana. Beignets sunt chiar pudrate cu zahăr pudră!
Taste Tomorrow este cel mai mare ecosistem din lume pentru înțelegerea consumatorilor din industriile de panificație, patiserie, cofetărie și ciocolată. Urmărirea permanentă a comportamentelor, atitudinilor și alegerilor consumatorilor locali și globali oferă informații valoroase și detaliate pentru brutari, patiseri, cofetari, ciocolatieri, comercianți cu amănuntul și producători. Putem folosi aceste informații pentru a urmări evoluția tendințelor și pentru a descoperi altele noi. Descoperă mai multe despre metodologia noastră.
Alătură-te miilor de profesioniști din panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie care se bazează pe Taste Tomorrow pentru inspirație. Nu rata - abonează-te acum la buletinul nostru informativ și creează inovații de produse mai relevante!