Deși consumatorii sunt întotdeauna bucuroși să deguste prăjituri gustoase, este posibil ca aceștia să nu știe întotdeauna să descrie și să-și evalueze reacțiile pe care le au atunci când gustă respectivele prăjituri. Mai mult, atunci când consumatorii analizează oferta, cât de mult este influențată opinia lor de alte elemente precum locația și mediul social sau de informațiile despre produs regăsite pe etichete, ambalaje sau materiale de promovare, marcă sau în funcție de experiența lor anterioară?.
Descrierea modului în care gândesc consumatorii este o sarcină foarte dificilă, dar înțelegerea preferințelor consumatorilor este foarte importantă în munca pe care o depunem pentru și împreună cu clienții noștri. De aceea am creat propriile nostre laboratoare de analiză senzorială.
Laboratorul de analiză senzorială Puratos integrează instrumente de calibru fin și specialiști cu experiență pentru a studia reacțiile biologice și psihologice la arome, aspect și texturi. Apoi, aceste rezultate sunt analizate și împărtășite clienților noștri pentru a-i ajuta să decidă dacă produsele finite propuse îndeplinesc cerințele și așteptările consumatorilor.
În calitate de parteneri de încredere în inovație, suntem mai mult decât bucuroși să împărtășim metodele noastre de analiză și să colaborăm pentru a include Analiza senzorială la un nivel mai ridicat și pentru a forma echipele interne ale clienților noștri.
Dacă vrei să afli mai multe despre modul în care analiza senzorială Puratos îți poate ajuta afacerea, te rugăm să vizitezi pagina noastră de Contact.