Modul în care brutarii, patisierii și ciocolatierii adaptează afacerea în perioada crizei cauzate de Covid-19

Măsuri stricte de igienă și schimbarea rapidă a necesităților consumatorilor sunt doar câteva din circumstanțele incerte prin care sunt nevoite să treacă afacerile în ziua de astăzi. Cum reacționează brutarii, patisierii și ciocolatierii la Covid-19? Acest articol vă oferă câteva exemple cum antreprenorii din întreaga lume înfruntă situația de pandemie.

Afacerea ca “de obicei”

În măsura posibilităților, cea mai bună soluție, în circumstanțele create, ar fi păstrarea ritmului obișnuit al desfășurării activității. Aceasta va ajuta angajații să rămână calmi și concentrați, în timp ce cumpărătorii vor simți atmosfera confortabilă, în momentul achiziționării produselor și serviciilor în brutăria dvs.. 

  • Pentru a oferi în continuare produse de panificație artizanale într-un mod sigur, germanul Zeit Für Brot pune accentul pe necesitatea distanțării sociale, îndemnând oamenii să păstreze o distanță minimă de 1,5 metri, să acorde atenție marcajelor la sol, iar ca metodă de plată mai sigură – să folosească cardul bancar. 

  • Echipa Brutăriei Bakery Nouveau, din SUA, a creat așa-numitul „Cântec al curățeniei” distribuit pe pagina de Facebook, care are ca scop să ofere siguranță clienților și accentuează importanța măsurilor de igienizare.  

Comandarea online pentru respectarea distanței sociale

Prin vânzarea produselor dumneavoastră online, clienții pot plasa comenzi 24/24 și aleage produsele dorite printr-o modalitate cât mai convenabilă pentru ei. Mai mult, aceasta va ușura gestionarea comenzilor și răspunsul la cererea clienților.

  • Brutăria de familie,Australian Coogee Beach Bakery , oferă livrări gratuite la domiciliu celor care nu doresc sau nu pot ieși din casă. La fel, în semn de solidaritate, aceștia oferă asistenților medicali câte o cafea și câte o pâine gratuit. 
  • Bakkerij Carl, din Belgia a adaptat modul de deservire a clienților, adăugând un serviciu suplimentar Drive-through service la sistemul său de comenzi online, care are ca scop respectarea distanței sociale.
  • Pentru a menține angajații și clienții în siguranță, precum și pentru păstra echipa în aceeași componență, Dominique Ansel Bakery a închis zonele de ședere, primește doar comenzi prealabile online și oferă livrări la două dintre brutăriile lor din New York. La fel sunt limitate intrările si ieșirile persoanelor în brutăriei. 
  • Ciocolatierul Belgian Anton a fost nevoit să închidă activitatea în cea mai solicitată perioadă pascală. Iepurașii și ouăle de ciocolată le-a livrat personal, în timp ce purta mănuși și mască.

Adaptarea gamei de produse și servicii

Cu scopul de a menține activitatea, mai mulți antreprenori au limitat gama lor de produse. Cu toate acestea, coronavirusul pare să stimuleze și creativitatea. 

  • Brutaria BUTTER& din San Francisco, a salvat afacerea creând „Prăjituri de carantină”, în cantități de consum destinate pentru alimentarea grupurilor mici. Prăjiturile sunt decorate cu mesaje precum „spălați-vă mâinile” și „nu vă atingeți fața” 

  • BrutăriaVietnam-based ABC Bakery din Vietnam, este în plină expansiune datorită vânzării pâinii roz, obținută din tone de fructe de dragon, care urma să devină rebut din cauza noilor reglementări în comerț. 
  • Ca reacție la anularea comenzilor, patiseria olandeză Zoet. oferă acum cursuri gratuite online de prepararea torturilor. În plus, livrează ingredientele și materiile prime necesare. Ea, urmează exemplul italianului Davide Longoni Panificio, care împărtășește rețetele pâinii de casă cu comunitatea restrânsă. 

 

Stoparea completă a activității companiei

Cu regret, unele companii nu au altă opțiune decât să stopeze activitatea.

După cum se speră, aceasta va ajuta la scăderea infecțiilor cu Covid-19 și respectiv redeschiderea magazinelor, care vor reveni pe piață cu cele mai bune produse din specialitățile de brutărie, patiserie și ciocolaterie.

Cum ne confruntăm cu COVID-19, noi cei de la Puratos

Așa cum vedem că se întâmplă peste tot, și la Puratos, starea de urgență cauzată de Coronavirus are un impact semnificativ asupra muncii noastre și a vieții noastre de zi cu zi.

Dorim să vă asigurăm că, în conformitate cu dispozițiile autorităților competente naționale și internaționale, am luat toate măsurile interne de prevenție privind igiena și siguranța alimentară, dar și pentru siguranța angajaților noștri, organizându-ne fluxul de producție astfel încât să putem asigura furnizarea produselor noastre în condiții optime, tuturor clienților noștri.

Mai jos emitem câteva articole care vă ajută să vă ghidați în aceste momente provocatoare: 

Mai multe articole disponibile pe site-ul nostru.

Dacă vreți să contribuiți cu recomandări, vă rugăm să ni le împărtășiți și vom fi bucuroși să le includem.