3 ian. 2023
Nu este un secret că planeta noastră suferă. Programele noastre alimentare și procesele pe care le folosim pot ajuta la reducerea impactului tuturor asupra planetei.
Aproximativ un sfert din emisiile de gaze cu efect de seră sunt asociate cu alimentele*. La Puratos, am știut întotdeauna că mâncarea are o putere extraordinară. Vrem să ne asigurăm că valorificăm corect această putere - într-un mod care poate aduce beneficii atât oamenilor, cât și planetei noastre.
*Sursă: WWF
Este adevărat că toată lumea poate reduce schimbările climatice prin alegerile lor alimentare durabile. În calitate de inovatori în industria alimentară, ne asumăm responsabilitatea de a vă oferi dumneavoastră și clienților dumneavoastră soluții durabile și transparență completă cu privire la proveniența ingredientelor, pentru a ne asigura că mișcăm înainte planeta pentru un viitor mai bun și mai durabil.
Cercetarea noastră Taste Tomorrow a arătat că, în medie, 57% dintre oameni sunt de acord că alimentele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra planetei, iar din 2021, 64% dintre oameni cumpără alimente pe bază de plante, în creștere, de la 32% în 2018. În plus, 70% dintre oameni caută ambalaje sustenabile.
Consumatorii caută modalități de a-și reduce impactul asupra mediului și de a introduce materiale și alimente mai durabile în viața lor. Prin dezvoltări sustenabile, nu doar promovați practici care sunt mai bune pentru planetă, ci și îndepliniți dorințele și nevoile consumatorilor.
Folosim metoda LCA method pentru a măsura amprenta asupra mediului (PEF) a unui produs pe parcursul ciclului său de viață, de la aprovizionarea cu toate materiile prime și resursele până la sfârșitul vieții.
Acest lucru nu numai că vă liniștește când vine vorba de produsele pe care le vindeți, dar vă pot liniști și clienții oferindu-le informații detaliate despre alimentele pe care le cumpără.
Prin cercetarea noastră Taste Tomorrow s-a constatat că majoritatea clienților doresc să știe de unde provine mâncarea lor și unde este făcută. Același studiu a confirmat că 90% dintre oameni citesc ambalajul produsului. Oferind aceste informații clienților, le oferiți și liniște sufletească și le arătați că vă pasă.
Gama noastră de produse Plant Forward de înlocuitori de lactate, ouă și unt pe bază de plante, oferă o alternativă vegană pentru rețetele preferate ale clienților voștri și o oportunitate de a reduce impactul asupra planetei.
În urma schimbărilor aparute ca urmare a cererii consumatorilor și a dorinței de a ne îmbunătății studiile noastre, am lansat produsele noastre Plant Forward. Studiile LCA au dovedit că aceste ingrediente alternative au un impact mult mai mic asupra mediului.
● Sunset Glaze, alternativa noastră pentru glazurile pe bază de ou, are un impact asupra mediului de 2,5 ori mai mic decât utilizarea ouălelor.
● Ambiante, toppingul nostru fără lactate, are o amprentă asupra mediului de 2,2 ori mai mică decât crema cu lactate.
● Mimetic, alternativa noastră specială pentru grăsimi și unt, are un impact asupra mediului de 3 ori mai mic decât untul din lapte. Pentru a pune acest lucru în perspectivă, aceasta este o tonă de CO2 economisită pentru fiecare tonă de croissante produse folosind Mimetic.
Graficul de mai jos demonstrează cum ne putem evalua, înțelege și reduce impactul prin oferirea de soluții inovatoare:
Fără a compromite gustul sau calitatea, acestea sunt simple schimbări pentru o zi de mâine mai bună, și vă putem oferi îndrumări, asistență și detalii despre rețete pentru a vă ajuta să faceți această schimbare chiar de astăzi.
Pentru a fabrica produsele noastre la o calitate înaltă, ne aprovizionăm cu ingrediente din întreaga lume. Suntem conștienți de cererea globală pentru aceste ingrediente și de presiunile pe care aceasta le poate exercita asupra mediului și comunităților, motiv pentru care facem eforturi mari pentru a menține un dialog deschis cu cei implicați în lanțul nostru de aprovizionare, pentru a ne asigura că ne aprovizionăm în mod responsabil.
Este imperativ pentru noi, ca întregul lanț de aprovizionare să aibă aceleași standarde etice, astfel încât să vă putem oferi garanția noastră că procesul de producție și aprovizionare a fost 100% responsabil. Vă putem oferi această garanție printr-un traseu digital, pe care îl puteți partaja cu clienții voștri. Având acest traseu disponibil, mai departe depinde de voi cum prezentați/distribuiți aceste informații. Unii dintre clienții noștri care cumpără ciocolată aleg să includă un cod QR pe produsele lor finite, ceea ce îi conduce pe consumatori la originea ciocolatei. De asemenea, oferă informații despre fermier, parteneriatul nostru cu acesta și contribuțiile noastre la comunitate, permițându-le să vadă întreaga poveste și istoria. În fond, fiecare ingredient are o poveste și punem la dispoziție această narațiune.
Luăm în serios angajamentul nostru în materie de sustenabilitate și continuăm să ne implicăm în abordarea noastră inovatoare de a mișca planeta înainte. Nu ne ferim de responsabilitatea de a avea un efect pozitiv asupra clienților noștri și a clienților lor. Știm că îmbunătățirile aduse proceselor și produselor noastre au un impact direct asupra atributelor sustenabile ale produselor finite ale clienților noștri, permițându-le acestora să își accelereze ambițiile de sustenabilitate și să își demonstreze în mod tangibil acreditările de sustenabilitate în fața clienților.
Permiteți-ne să vă ajutăm și, împreună, să creăm un viitor mai sustenabil.